کیمیاگر

خرید بک لینک

ای دوست! شکر بهتر یا آنکه شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آنکه قمر سازد؟

برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانهی ما

پرندهها و کودکان را به آدمها ترجیح میدهم.

کسی در من مدام آوازهای غمگین میخواند.

جانم بگیر و صحبت جانانهام ببخش

کیمیاگر...

ما را در سایت کیمیاگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: پنجشنبه 16 شهريور 1396 ساعت: 20:58

ای دوست! شکر بهتر یا آنکه شکر سازد؟
خوبیِ قمر بهتر یا آنکه قمر سازد؟

برخیز که پر کنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانهی ما

پرندهها و کودکان را به آدمها ترجیح میدهم.

کسی در من مدام آوازهای غمگین میخواند.

جانم بگیر و صحبت جانانهام ببخش

کیمیاگر...

ما را در سایت کیمیاگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 12:01

به تصویر درختی

که در حوض

زیر یخ زندانیست،

چه بگویم؟

من تنها سقف مطمئنم را

پنداشته بودم خورشید است

که چتر سرگیجههام را

- همچنان که فرو نشستن فوارهها

از ارتفاع گیج پیشانیام میکاهد –

در حریق باز میکند؛

اما بر خورشید هم

برف نشست.

چه بگویم به آوای دورشدن کشتیها

که کالاشان جز آب نیست

- آبی که میخواست باران باشد -

و بادبانهاشان را

خدای تمام خداحافظیها

با کبوتران از شانهی خود رم داده.

کیمیاگر...

ما را در سایت کیمیاگر دنبال می‌کنید

برچسب: بیژن,الهی, نویسنده: بازدید: 254 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:10

جامانده از کوچکشتیها را تماشا میکنددود کشتیهادود پیپهای ملوانانبه آسمان میرودو چیزی از آسمانبه زمین نمیآیدخورشید پشت ابرفانوس دریایی در خوابماهیها رفتهاندصدایش را از یاد برده استو در این عصر خاکستریبه معنی بالهایش فکر میکندنهنگ ساحل را برای خودکشی ترجیح میدهدو مرغ دریایینشستن و تماشا رایک. دستهای ما / کوتاه بود / و خرماها / بر نخیل / ما دستهای خود را بریدیم / و کیمیاگر...

ما را در سایت کیمیاگر دنبال می‌کنید

برچسب: خودکشی, نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:10

صفحه بندی